paaskamp2016.reismee.nl

Paaskamp 25 tot en met 28 maart 2016

Het duurt nog even, maar toch alvast het laatste nieuws over het Paaskamp.

Om te beginnen zitten we bijna vol. De aanmeldingen kwamen dit jaar nog sneller dan de afgelopen jaren. Op een paar slaapzalen hebben we nog een plekje over, maar ik heb ook al wat mensen teleur moeten stellen. Mocht je nog iemand mee willen nemen, vraag dan eerst even of er nog wel plek voor is.

Bonte avond. Na een jaartje Frozen voor de dames zal de eetzaal dit jaar worden omgebouwd tot een echte Apres-Skihut. De jeugd onder de leiding is afgelopen week al eens gaan oefenen in de Skihut in Rotterdam, dus dat belooft een groot feest te worden onder het mom van “HET KAN NIET GEKKERRRRRRRRR“. Daar kun je met je kledingkeuze dus rekening mee houden.

Bingo. Om de kosten binnen de perken te houden, gaan we dit jaar een bingo (voor volwassenen) houden. Dat is vrijdag 4 maart om half 8 in de kantine van Sperwers. In de bijlage bij deze nieuwsbrief zit de flyer van de bingoavond. En voor alle duidelijkheid: de kosten die daar staan zijn voor 10 rondjes bingoen dus dat is volgens ons een leuke avond voor relatief weinig geld. We zoeken nog een paar prijzen, dus wanneer u daar iets voor heeft houden we ons aanbevolen.

Verslag. Ook dit jaar doen we elke dag weer verslag van wat er gebeurt en wat we doen zodat de thuisblijvers toch een beetje mee kunnen leven. Dit verslag en ook deze nieuwsbrief zijn te vinden op paaskamp2016.reismee.nl. Mocht je nog eens terug willen kijken naar vorig jaar, dan kan dat natuurlijk ook, alleen moet je dan 2015 in plaats van 2016 in de naam van de link zetten.

Het vertrek. Dat is op Goede Vrijdag 25 maart en we verzamelen om 17.00 uur (korfbalvereniging Sperwers, Carnissedreef 8, Rotterdam-Zuid). Eten doen we die avond niet meer, dus zorg dat je thuis al hebt gegeten of dat je iets te eten bij je hebt. Meld je bij binnenkomst svp even bij de tafel waar ik zit (die zie je vanzelf) zodat ik weet dat je er bent. Ook kun je dan een kopietje van je verzekeringspasje en id (als je ouder dan 14 bent) en eventuele medicijnen afgeven en dan is het echt begonnen: je bent op kamp en kunt de bus in!!!!

Wat moet er mee:

- slaapzak + hoeslaken + kussensloop

- slippers om naar de douches en toiletten te gaan

- goede dichte schoenen, regenkleding en extra sokken

- tandenborstel en tandpasta

- een vuilniszak met naam erop voor de vuile was

- genoeg schone kleren

- een kledingsetje dat vies kan worden voor de zeskamp

- handdoeken

- flesjes drinken en snoepjes (voor thee, melk en limonade zorgen wij natuurlijk, maar wat eigen flesjes of pakjes is altijd handig in het bos of als extraatje tussendoor. Voor mensen waarvan voor het eerst een kind meegaat: mijn eigen kinderen namen altijd voor elke dag een extra flesje limonade mee en dat ging op)

- pyama + knuffel

- kleding voor de bonte avond zie ook hierboven

- zaklamp

- klein rugzakje om mee te nemen tijdens speurtocht of bosspel

Wat moet niet mee: Alles waar je aan gehecht bent en wat vooral niet kapot moet gaan. Dat telefoons meegaan snappen we, maar let er dan zelf goed op. Verder gaan we ook dit jaar weer niet naar winkels, patatzaak of iets anders waar je wat uit kunt geven. Een portemonnee is dus echt niet nodig.

Eventuele medicijnen. Echt voor de ouders: wanneer uw kind medicinen gebruikt kunt u dat natuurlijk bij ons afgeven. Graag met een briefje erbij wat uw zoon of dochter op welk moment moet slikken, dan zorgen wij ervoor dat dat ook echt gebeurt.

De terugreis. Na slechts drie nachtjes gaan we op maandag (Tweede Paasdag) alweer opruimen, inpakken en in de loop van de middag richting Rotterdam. Het plan is om ongeveer 16.00 uur weer op het veld te zijn zodat je ‘s-avonds gewoon thuis kunt eten en op tijd naar bed kunt (of nog wat huiswerk kunt doen). We proberen weer een link op de sperwers- en de reismeesite te zetten, waarmee je ouders kunnen zien waar de bus rijdt en hoelaat hij aankomt bij Sperwers.

Kosten. Mocht iemand nog niet betaald hebben, dan verzoek ik daar alsnog zo snel mogelijk voor te zorgen. De kosten bedragen dan € 82,50. Maak dat bedrag svp onder vermelding Lunteren en naam kind(eren) over op rekening NL77INGB0000495856 ten name van RSV Sperwers. Dat is voor de penningmeester en mijzelf wel zo makkelijk.

Sponsoractie. Vanwege het grote aantal deelnemers en de bingo die we houden komen we bijna uit de kosten. Er dreigt een klein tekort. Mocht iemand nog een geweldige sponsor weten (en alles is altijd welkom) dan houden we ons natuurlijk aanbevolen.

Volgens mij is dit alles. Mocht iemand nog vragen hebben of iets willen bespreken voordat we in een volle kantine staan, dan ben ik te bereiken op 0181-632727 of 06-13347404. Ook kun je altijd mailen op sperwerskamp@gmail.com. Tot 25 maart allemaal!

Renate

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!